Translate

piątek, 3 lipca 2015

WYNIKI KONKURSU

Witam Was wszystkich!

 Przez pewien czas niestety nie było mnie na blogu. Miałam pisać dalej po 18, ale straciłam internet. Jak pewnie pamiętacie zrobiłam kiedyś konkurs na logo/baner bloga. Minęło już sporo czasu od konkurs. Trwał do 15 czerwca, ale przez brak internetu nie mogłam podać wyników.

 Dostałam wiele Waszych prac przez co miałam mały problem z wyborem. Postanowiłam, że jednak będą tylko 2 miejsca.


1 MIEJSCE - Azjatycka Werku

 



2 MIEJSCE - Ania Tran



 Zwycięscy prosiłabym o kontakt ze mną, bym mogła wyznaczyć nagrody :D

  Chciałabym wiedzieć czy bylibyście jeszcze zainteresowani jakimiś konkursami.
Od jutra pisze kolejne rozdziały, więc jutro oczekujcie na blogu ^^

2 komentarze:

  1. Omo pierwszy raz coś wygrałam ^^
    Gdzie mogłabym się skontaktować? (●´∀`●)

    OdpowiedzUsuń