Translate

wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołych Świąt

Moi kochani Czytelnicy,
 Chciałabym wam wszystkim życzyć pięknych i pogodny świąt. Dużo szczęścia, zdrowia, dobrych ocen w szkole, spełnienia marzeń, pieniędzy na nowe albumy, oczywiście dużo azjatyckich snów i wszystkiego czego sobie zapragniecie!

 Wiem, że troszkę składam wam życzenia później niż powinno, ale niestety znów nie miałam internetu. Babcia mi zabrała dobry, a mój nie działał.
 Bardzo was przepraszam, że znów nic nie dodałam, ale to wszystko właśnie przez ten internet. Jest mi z tego powodu bardzo głupio, na prawdę.
 Wracam do szkoły dopiero 2 stycznia, więc przez ten czas postaram się uzupełnić braki na blogu. Tym bardziej, że 4 znowu wolne i dopiero 7 do szkoły.

 Jak spędzacie święta? Mam nadzieje, że lepiej ode mnie :D


 

1 komentarz:

  1. Ze zniecierpliwieniem czekam na nowe rozdzialy ^^

    OdpowiedzUsuń