Translate

sobota, 25 stycznia 2014

Liebster Award

  Witajcie serdecznie!

  To jest już 3 raz kiedy jestem nominowana do ,, Liebster Award". Nie pisałam wcześniej o tym, bo za bardzo się na tym nie znałam, ale no cóż... może jednak czas zacząć. 
  
 Bardzo dziękuję Autorce bloga http://koreangirlsandboys.blogspot.com/ za nominowanie mnie.

 1. Skąd bierzesz pomysły na swoje opowiadania?

Wszystkie pomysły do opowiadań mojego autorstwa przychodzą do mojej głowy, kiedy, np:
idę z szkoły do domu lub kładę się spać.
Czasami może się wydać, że niektóre sceny są zaczerpnięte z rożnych filmów czy dram.
Nie robię tego celowo. Czasami, gdy zobaczę coś co mi się bardzo podoba zapamiętuję to na bardzo długo i potem zapisuje to nawet nie pamiętając o tym, że akurat ta scena, którą w tym momencie piszę jest z jakiegoś filmu.
Rożne sceny romantyczne, czy słodkie działające się pomiędzy główną bohaterką a jakimś chłopakiem są czasami moimi fantazjami.

2. Czy twoim bohaterowie przypominają ciebie, jeżeli tak to którzy i w czym?

Przeważnie główne bohaterki moich opowiadań są troszkę do mnie podobne. Chociaż nie zawsze i nie wszystkie.
Najbardziej do mnie podobna bohaterka jest Sandra z ,,My Dream".
I to nie przez samo imię.
Wygląda tak samo jak ja i zachowuje się tak samo jak ja. 
Obydwie chorujemy na tą samą chorobę.  
Wydaje mi się, że stworzyłam ją, ponieważ chciałabym, żeby ktoś opiekował się tak mną jak nią w tym właśnie opowiadaniu. Żyjąc jak ona jest bardzo trudno samemu.
Mimo tego, że tak wiele nas dzieli to jakoś nie wczułam się w nią. Zawsze tak mam przy tworzeniu moich bohaterów. 

3. Czy masz inne pasje poza pisaniem, jeśli tak to jakie?

Uwielbiam śpiewać, pisać teksty piosenek. Kocham wszystko co związane z muzyką.
Teksty moich piosenek nie są o nieszczęśliwych miłościach typu: ja cię kocham, a ty mnie nie.
Moje piosenki są dosyć nietypowe. Duży z nich są napisane do melodii japońskiego zespołu visual'owego. The Gazetto
Bardzo chciałabym stworzyć kanał na youtube z moimi coverami czy wypowiedziami na temat k-pop'u, filmiki reaction itp. Uwielbiam rozmawiać z ludźmi, dzielić się swoimi opiniami. Nie wstydzę się tego, mimo, że zawsze robię to w dziwny i zwariowany sposób.No cóż... taka już jestem. Lecz nie sadze, żeby dużo osób to oglądało. 

4. Od jak dawna piszesz bloga/blogi?

Dosyć długo. Mój pierwszy blog był na temat Korei i Japonii. Wiedza o modzie, kulturze, historii, ale to niewypał. 
Jeżeli chodzi o pisanie opowiadań to też długo to robię. Moje pierwsze opowiadanie nazywa się ,,Hinata". Tak, chodzi o tą z Naruto, lecz w tym opowiadaniu jest zupełnym przeciwieństwem Hinaty z anime. Tam mam inną rodzinę, inny charakter itp. Jest tam dużo scen akcji i walk.

5. Czy chciałabyś,chciałbyś wydać kiedyś książkę?

Tak. Dużo się nad tym zastanawiałam. Rozmawiałam o tym z rodzicami i ... tak naprawdę to był pomysł mojej mamy. Gdybym miała coś wydawać to na pewno ,,My Dream".


6. Jakie kraje chciałabyś/chciałbyś odwiedzić?

Gdyby się dało zwiedziłabym cały świat. Kocham podrożę. 

7. Gdybyś mógł/mogła przeżyć jeden dzień z kimś sławnym, kto to by był i jak by ten dzień wyglądał? 

To już jest trudne, bo jest wiele sławnych ludzi, a na pewny tych z świata k-pop'u, których bardzo chciałabym poznać. Nie potrafi wybrać jednej osoby, więc może wymienię po jednej osobie z moich ulubionych zespołów, które chciałabym poznać, mimo, że wolałabym ich wszystkich poznać i całe zespoły.
~Big Bang - Taeyang - podczas naszego spotkania bardzo chciałabym go zawstydzić. 
~2ne1 - CL - poszłabym z nią na zakupy i prosiłabym o rady, żeby być taką jak ona.
~B.A.P - Yongguk - poszłabym z nim na spacer, a potem odwiedzilibyśmy jakaś kawiarnię. Zmusiłabym go do zrobienia aegyo. 
~Block b - Zico - zaprezentowałabym mu swój wokal. Na szczęście on już wie, że istnieje, więc idę w dobrym kierunku. 
~BTS - Rap Monster - rozmawiałabym z nim o wszystkim. Lubię to w jaki sposób mówi. 
~EXO - tutaj nie potrafię wybrać jednej osoby, ponieważ wielbię ich wszystkich.
~F(x) - Amber - szybko byśmy się dogadały, bo jesteśmy jak dwie krople wody. Jeżeli ktoś nie wie, jak zachowuje się na co dzień, to proszę obejrzeć troszkę Amber na youtube i już będzie wiedział.
Oczywiście to nie wszyscy, ale za dużo do pisania i opisywania.


8. Jakie tematyki blogów nie lubisz?

Ja lubię czytać wszystko. Chociaż nie lubię scenariuszy w którym płacze sobie na ławce w parku, bo mnie chłopak właśnie rzucił a tu nagle wyskakuje jakiś przystojny Koreańczyk i nagle po krótkiej rozmowie stwierdza, że się ze mnie zakochał i mu odpowiadam, że też go kocham, a na końcu całujemy się. To nie ma sensu.

9. Jakie są twoje ulubione piosenki?

Ostatnio bardzo wpadło mi w ucho piosenka Hyorin Red - Lipstick

10. Kogo najbardziej lubisz i cenisz ze swoich bohaterów?

Nie mam swoich ulubionych.

11. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś/przeczytałeś?

,,N@pisz do mnie" - Daniel Glattauer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz