Translate

środa, 5 lutego 2014

Just say you love me


   Co się stanie, kiedy siostrzenica menadżera sławnego na całym świecie, k-pop'owego boysband'u 
zamieszka w ich dormie?

Tylko ona i 12 przystojnych mężczyzn. 

A co jeżeli nie są tacy jacy mogą wydawać się w telewizji?

Wyobraź sobie, że jesteś uwięziona w jednym domu z zazdrosnym homoseksualista, seksownym tancerzem, przestraszoną owieczkę, najlepszym przyjacielem, seksoholikiem, heterochromofilem i ozolaginem w jednym, dwoma chłopakami palących marihuanę każdego wieczoru, obwiniającym o wszystko tancerzem, dwoma całkiem normalnych mężczyznami oraz z chłopakiem, który sam nie wie jakiej jest orientacji seksualnej. Nie zapominając, że praktycznie każdy z nich już dawno nie spał z kobietą. 

Co zrobisz?



*Heterochromofilia - (rodzaj fetyszyzmu seksualnego) polegająca na osiąganiu podniecenia jedynie w wypadku kontaktu seksualnego z partnerem o odmiennym kolorze skóry.
*Ozolagnia -  (rodzaj fetyszyzmu seksualnego) polegająca na osiąganiu podniecenia zapachem partnera. Istnieją jej różne odmiany, w których bodźcem jest wyłącznie naturalny zapach narządów płciowych partnera, naturalny zapach jego potu lub zapach jego kosmetyków (perfumy, dezodoranty)





JUŻ ZA NIEDŁUGO NA BLOGU!!! 

9 komentarzy:

  1. szybkoooo!! już nie mogę się doczekać ;) będę czekała z niecierpliwością xD ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Opis bardzooooo mnie zaciekawił :D Nie mogę się już doczekać ^-^

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG, OMG zapowiada się nieźle... chcę, chcę wiecej ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. EXO! .... Kocham Cię za to! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę uwierzyć w to co teraz przeczytałam, żałuję że dopiero teraz ;;;
    Ten prolog/zapowiedź jest ... ach, nie do opisania :<
    CZEKAM NA ROZDZIAŁY, NA PEWNO BĘDĘ CZYTAĆ<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na Twoje kolejne świetne opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dlaczego tak bardzo mój pomysł?! XD o boże, ale to nic, ja i tak nie napisałabym takiego ff XD

    OdpowiedzUsuń
  8. O Boże, co to jest... Trafiłam tu przypadkiem i prolog wywołał u mnie takie mocje, że boję się zasnąć przed przeczytaniem następnego rozdziału.
    Szalone, dzikie, odważne, ale takie lubię. Przyznaję.
    Zostanę tu na dłużej <3
    Zapraszam również do mnie. Dopiero zaczynam :D

    OdpowiedzUsuń