Translate

piątek, 12 lipca 2013

Wiadomość

Część wszystkim!

Bardzo was przepraszam, że od pewnego czasu nic nie piszę, ale mam bardzo dużo na głowie. W dodatku zajęłam się nagraniem na przesłuchanie i całkowicie mnie to pochłonęło. Jeszcze raz was bardzo przepraszam i obiecuję, że kolejny rozdział ,,Dziewczyna Gangstera" będzie jutro, a rozdział "B.A.P My Dream" będzie albo jutro w nocy, albo w poniedziałek wieczorem, więc oczekujcie na nowe rozdziały. Jeżeli chodzi o scenariusze na zamówienie będą w poniedziałek i w wtorek, więc bądźcie cierpliwi. Bardzo wam dziękuję, że czytacie mojego bloga. Szkoda tylko, że jest tak mało komentarzy, bo nie wiem czy ktokolwiek coś przeczytał i czy się podobało, czy nie.

5 komentarzy:

  1. czytamy czytamy! nie musisz się spieszyć, ani pisać nic na siłe. Najlepsze są te scenariusze, na które trzeba było poczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram Kejt ^^ moze niektorzy nie dodaja komentarzy bo nie masz opcji anonimowy, a ci nie maja konta czy cos :3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja czytam każde i z niecierpliwością zawsze czekam na kolejne, dzień w dzień wchdzę i sprawdzam czy nie dodałąś czegoś nowego. ♥
    więce czekam czekam czekam na kolejne ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam cię do The "Versatile Blogger Award"
    Więcej info na: http://nancyboyyaoi.blogspot.com/2013/07/the-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za każdy rozdział BAP, przeczytałam z zapartym tchem i nie mogę doczekać się kolejnych!!!

    OdpowiedzUsuń