Translate

sobota, 27 lipca 2013

Problemy na blogu

Część wszystkim!

 Odkąd ustawiłam bloga, by każdy mógł go komentować. Zauważyłam, że  od tamtej pory dostaję pełno negatywnych komentarzy od anonimów. Nie żeby mi to jakoś specjalnie przeszkadzało, bo ja mam bardzo dużą tolerancję. Toleruję i szanuję każdego. Chciałabym odpowiedzieć na niektóre komentarze anonimów w tym poście. 

Problem z rozdziałami w "Opowiadania"

 Nie wiem, dlaczego niektórym z was wyskakuje nie to co powinno być. Naprawdę, sprawdzałam kilka razy i u mnie wszystko dobrze się wyświetla. Bardzo przepraszam was za problemy na blogu. Postaram się je jakoś szybko naprawić. 


Przekleństwa

 Niektórym z was przeszkadza to, że chłopcy z B.A.P czasami przeklinają. Piszecie, że to do nich nie podobne itp. Ale zastanówmy się prze chwilkę. Jak dobrze wiemy, każdy z nas przeklina. Nie ważne w jakim jesteśmy wieku. Nawęd już przedszkolaki przeklinają i taka jest prawda. 
Czy naprawdę uważacie, że jak ktoś jest bardzo przystojny, słodki, grzeczny, jest Azjatą itp. to nie zdarzy mu się przeklinać? Niektórzy z nich są już dorośli i na pewno znają takie słowa. Przeszkadza wam to, że tak, a nie inaczej napisałam to co mówią. Twierdzicie, że w normalnym życiu oni na pewno nie przeklinają. Moim zdaniem każdy jest tylko człowiekiem i każdemu zdarza się od czasu do czasu powiedzieć coś brzydkiego. Im również na pewno też się nie raz tak zdarzyło w normalnym życiu. Nie znamy ich wszystkich osobiście, więc nie wiemy jacy chłopcy są naprawdę. Raz widziałam w pewnym Koreańskim programie, jak G.O z MBLAQ przeklina, ponieważ nie wiedział, że jego rozmowa jest nagrywana. Więc, jak wcześniej wspomniałam, każdemu się to zdarza. Nie wierzę w to, że chłopakom z B.A.P się to nie zdarzyło. 


Rozmowy erotyczne

 Widziałam, że niektórym przeszkadza to, że chłopcy rozmawiają na tematy erotyczne. Niektórzy twierdzą, że to do nich nie jest podobne i na pewno tak nie mówią. Jak już wcześniej wspominałam nie znamy ich osobiście, więc nie możemy stwierdzić, że chłopcy w normalnym życiu nie rozmawiają o takich rzeczach. Nie oszukujmy się. To są faceci. Mają swoje potrzeby. Nie ważne jak bardzo chłopak jest słodki, niewinny, uroczy, kochany itp. To wciąż jest facet, a jak dobrze wiemy faceci lubią rozmawiać o kobietach itp. No chyba, że jest innej orientacji. 

 Niektóre komentarze, jak i wiadomości które od was dostaję wydają mi się bardzo niegrzeczne. Mam bardzo dużą tolerancję i szanuję wasze wypowiedzi. Nawęd jeżeli są negatywne, bo przecież każdy z nas jest inny i każdy uważa inaczej. Kiedy czytam, że jestem nienormalna, głupia, coś mi się z główką robi to stwierdzam, że po prostu to z tymi osobami jest coś nie tak. Nie życzę sobie, żeby pewne osoby tak do mnie pisały, bo ja nie jestem waszą koleżanką, żebyście się tak do mnie zwracali. Pewne osoby są po prostu nie wychowane i posiadają bardzo niską kulturę osobistą. Nie znacie mnie, nie wiecie jaka jestem, a wielce chcecie mnie oceniać. Uważam, że to jest to żałosne. Same wasze wypowiedzi świadczą o tym, jakimi osobami jesteście. 

 Jeżeli wam się nie podoba opowiadanie to nie czytajcie go. Nikt wam nie każe tego robić. Ja nie jestem od tego, żebyście się na mnie wyżywali i mieszali moje opowiadanie z błotem. Ludzie, troszkę więcej szacunku dla innych.  
Jeżeli wy nie będziecie szanować mnie i tego co robię to ja również nie będę szanować was.  Widziałam karygodne opowiadania w których zdania były ułożone w artystyczny nieład, a wy akurat musieliście się do mnie przyczepić i później mnie wyzywać w wiadomościach. Całkowicie tego nie rozumiem, ale ok.

 Jeżeli przez cały czas będzie się zdarzać tego typu sytuację. Wypisywanie do mnie obraźliwych komentarzy czy wiadomości to zawieszę blog.
Nie mam zamiaru tego wszystkiego znosić. Jak już wspominałam...

Nie podoba wam się opowiadanie nie czytajcie go, ani nie komentujcie, a tym bardziej do mnie nie wypisujcie!

Myślę, że chyba się troszkę zastanowicie nad sobą.

Pozdrawiam, 
Akemi



7 komentarzy:

  1. NIE, NIE ZAWIESZAJ!!! podobało mi się wszystko, co nie podobało się innym o.O serio, te rozmowy i przekleństwa czyniły wszystko bardziej realnym. Nie zawieszaj proszę, bo niedawno odkryłam opowiadanie BAP i codziennie sprawdzam, czy zaktualizowałaś :D Będę robić to nadal i czekam na kolejną część. Co z tego że masz hejterów, stałych czytelników również!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie nie nie nie nie usuwaj !!!! ci ludzi poprostu nie szanuja pracy innych a sami by pewnie czegos takiego nie napisali ;/ nie usuwaj bloga boo to co piszesz jest swietne. zawsze codziennie z kilka razy wchodze na twojego bloga sprawdzic czy czegos nie dodalas bo na kazdy scenariusz nie moge sie doczekac. to co piszesz naprawde wydaje sie realne i zgadzam sie z vanaxia ze te przeklenstwa i inne rzeczy tylko dodaja charakter bardziej realny temu opowiadaniowi. naprawde nie zawieszaj bloga bo sie chyba zalamie poniewaz nie potrafie sobie wyobrazic zebys przestala to pisac. nie przejmuj sie tymi ludzmi bo nie sa tego warci , aa takze wiedz ze masz czytelnikow ktorzy tylko czekaja z niecierpliwoscia na to co napiszesz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie usuwaj tego bloga :( Bardzo lubię Twoje opowiadania i z chęcią je czytam. Masz rację twierdząc iż nie znamy osobiście chłopaków i nie wiemy o czym rozmawiają i co im po głowach chodzi xD Wygląd jeszcze o niczym nie świadczy... Twój blog odznacza się oryginalnością , bo jak koleżanka na górze napisała "nadajesz realny charakter temu opowiadaniu" i rzeczywiście tak właśnie jest. A te dziewczyny co nie szanują Ciebie (bo raczej chłopacy nie wypisują do Ciebie takich rzeczy) podejrzewam, że dla nich cały koreański show-biznes to kolorowy świat, który jest taki wspaniały, że ludzie chodzą tam tylko szczęśliwi, a tak nie jest. Osobiście bardzo lubię B.A.P i ich piosenki tak samo jak k-pop ale trzeba też zdawać sobie sprawę z tego, że to nie jest taki kolorowy świat , jak nam się wydaje i myślę że swoimi opowiadaniami też chciałaś to pokazać. Pozdrawiam autorkę bloga, życzę wytrwałości w pisaniu i jeszcze raz powtarzam: NIE USUWAJ BLOGA! Jeszcze raz pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie usuwaj bloga!!! pomyśl o wszystkich którzy czytają twoje opowiadania... niektórzy (w tym ja) załamaliby się gdyby nie dowiedzieli się co stanie się dalej z bohaterami, a co do tych rozmów i przekleństw zgadzam się z osobami powyżej! Przecież to jest całkiem normalne, że ludzie przeklinają i też nie wierzę, że nigdy im się to nie zdarzyło , bo przecież to też są ludzie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludzi pojebało. B.A.P nie pzeklina w szczególności Bang (y)

    http://www.youtube.com/watch?v=nn2E1d1Ezu4

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zawieszaj . Mi nic nie przeszkadza , pisz dalej i najlepiej wyłączyć komenty dla anonimów i po sprawie ...
    Hwaiting . /Rin

    OdpowiedzUsuń