Translate

środa, 10 grudnia 2014

Urodziny :D

Czy byłby ktoś chętny do napisania dla mnie kartki urodzinowej?
Swoje urodziny prawdopodobnie znowu spędzę sama bez nikogo. Bez tortu urodzinowego, ani prezentów. Dlatego pomyślałam sobie, że może chociaż od was coś dostanę. Oczywiście, bóg wie czego nie wymagam. Marzą mi się tylko kartki urodzinowe od czytelniczek. Chyba zwykła karka papieru z życzeniami nie jest czymś wymagającym, prawda? Dzięki tym kartką na pewno moi rodzice wreszcie doceniliby moją ciężką pracę, którą w...kładam w ten blog. Więc, czy byłby ktoś chętny? Oczywiście, to nie jest obowiązkowe, więc nikogo do niczego nie zmuszam. To raczej dla osób chętnych. Na początku chciałam się was o to zapytać zanim zajmę się organizacją tego. Jeżeli w ogóle będzie co organizować.
Jeżeli będzie ktoś chciał, to proszę o komentarz pod postem. Jeżeli uważacie, że nie będziecie brały udziału, to też bym prosiła o komentarz pod postem. Chciałabym się mniej więcej zorientować co i jak. I czy chcielibyście, żeby powstało wydarzenie na facebook'u, żebym mogła tam wszystko, jakby co wytłumaczyć itp.?


2 komentarze:

  1. Ja chętnie wyślę Ci kartkę :3 urodziny to cos naprawde ważnego i chciałabym przy okazji podziękować Ci za wszystkie opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wielką chęcią wysłałabym Ci kartkę urodzinową. Jeśli mi się uda to wyślę do Ciebie kartkę z życzeniami ^^

    OdpowiedzUsuń