Translate

środa, 24 grudnia 2014

wesołych świąt 2014

 
 
WESOŁYCH ŚWIĄT
I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!
 
 
Skarby moje, życzę Wam wesołych, szczęśliwych i pogodnych świąt. Dużo szczęścia, pieniędzy, zdrowia, radości i miłości. Dobrych ocen w szkole, spełnienia marzeń i dużo, dużo czasu dla kpop'u. Szalonego, ale i bezpiecznego sylwestra.
Życzę Wam, żeby następny rok był dla Was szczęśliwy i udany.
Dziękuję Wam bardzo za to, że odwiedzacie mojego bloga, że komentujecie i wspieracie mnie. Jestem Wam bardzo wdzięczna za to, że jesteście.
Chciałabym również Was bardzo przeprosić za to, że nie zawsze nie dotrzymywałam słowa, że do tej pory nie spełniłam wszystkich Waszych zamówień przez co jest mi z tego powodu okropnie wstyd.
Mam nadzieję, że w następnym roku będzie jeszcze więcej wyświetleń na blogu i nie opuścicie mnie tak szybko. Bardzo mnie motywujecie do dalszego pisania.
Dziękuję
Kocham Was
 

1 komentarz:

  1. Tobie też jeszcze raz wszystkiego dobrego w te święta i z okazji zbliżającego się Nowego Roku :) Żeby Twoje marzenia się spełniały, dużo zdrowia, radości, samych sukcesów i mnóstwa weny :)

    OdpowiedzUsuń