Translate

wtorek, 16 września 2014

Bardzo wszystkich przepraszam

Wybaczcie, ale nie dałam dzisiaj rady napisać nowy rozdział "Just say you love me". Zmienił mi się plan lekcji i teraz mam nieźle dużo pracy. Śpię tylko 3-4 godziny dziennie, więc zasypiam, kiedy coś pisze na blogu. Niestety harmonogram znów się zmieni z tego powodu. Bardzo was przepraszam za to, że nie dotrzymuje słowa. Jest mi z tego powodu naprawdę głupio. Prawdopodobnie ff o exo będzie w piątki, a DG w soboty. Natomiast zamówienia będę realizowała w tygodniu. Basia za niedługo napisze co się pozmieniało itp. Mam nadzieję, że pomimo tego nie przestaniecie czytać mojego bloga. Jeszcze raz bardzo Was przepraszam za wszelkie nieporozumienia.

2 komentarze:

  1. Dlaczego mialabym przestawac czytac bloga? Zbyt cudowne opowiadania piszesz :3
    Wyspij sie i nie pisz na sile. :) Podziwiam Cie, ze sie trzymasz takich grafikow.... Ja jestem zbyt roztrzepana. :P
    Moge wiedziec w ktorej klasie jestes, ze az tak duzo lekcji masz?
    Fighting! :*

    OdpowiedzUsuń