Translate

wtorek, 28 października 2014

LIEBSTER AWARD & THE VERSATILE BLOGGER AWARD

 
Dziękuję bardzo za nominację Minniso z bloga seouliseverything.blogspot.com
 
LIEBSTER AWARD

Zasady: Nominacja jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań
 
 
1. Co myślisz na temat kultury koreańskiej?
 
To dosyć dziwna kultura, która różni są od naszej, ale mimo wszystko jest piękna.
 
2. Lubisz jeść pałeczkami?
 
Tak :)
 
3. Na czyj koncert chciałabyś pójść najbardziej?
 
Ojej, jest wiele zespołów, których chciałabym zobaczyć na koncercie. 
 
4. Twój ulubiony koreański aktor?
 
Nie mam swojego ulubionego aktora
 
5. Czemu założyłaś bloga?
 
Opowiadania zaczęłam pisać już w piątej klasie podstawówki z swoimi biasami. Lubię pisać, chociaż nie zawsze mam na to czas i nie zawsze daję radę napisać coś na czas. Bloga założyłam z ciekawości. Nigdy bym nie przypuszczała, że będę miała tyle wyświetleń :D
 
6. k-rock vs k-pop?
 
K-POP
 
7. Lubisz sok aloesowy?
 
Nie piłam
 
8. Kogo z k-popu nie lubisz?
 
 
Chyba TARA ale nie wiem dlaczego.
 
 
9. Co najbardziej lubisz w k-popie?
 
To, że jest zupełnie inny niż muzyka zagraniczna, którą słuchamy w telewizji i nie chodzi mi tutaj o język, ale o samokształt. Teledyski, choreografie, styl. 
 
10.K-popowy układ taneczny, którego chciałabyś się nauczyć?

 
BTS - War of hormone, GOT7 - AROUND THE WORLD


 


11. W którym k-popowym zespole chciałabyś być?
Jeżeli chodzi o girlsband to w 2ne1, a jeżeli chodzi o boysband ( która z nas nie chciałaby być w boysband'dzie, jako jedyna dziewczyna? XD) to wybrałabym BTS, Block B, GOT7, EXO

 
 
 
 


.


The Vaersatile Blogger Award
 
Więc 7 faktów o mnie
 
1. Jestem wegetarianką
2. Bardzo lubię dzieci
3. Muszę codziennie słuchać muzyki.
4. Bardzo lubię się wygłupiać i śmiać.
5. Pomagam ludziom bezinteresownie
6. Uwielbiam zieloną herbatę
7.  Jestem feministką, ale nie stereotypową

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz